Пошуковий запит: (<.>A=Мірошник М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ларка М. І. Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку [Електронний ресурс] / М. І. Ларка, М .В. Мірошник, В. А. Анохін, І. С. Олійник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_22
|
2. |
Мірошник М. В. Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, В. М. Кобєлєв // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 32. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_32_36
|
3. |
Мірошник М. В. Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, О. М. Кітченко, І. С. Олійник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 34. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_34_3
|
4. |
Феделеш Н. Комп’ютерні технології при розробленні автоматизованої обліково-аналітичної інформаційної системи взаємодії залізниці з клієнтами [Електронний ресурс] / Н. Феделеш, М. А. Мірошник // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_146_33
|
5. |
Мірошник М. В. Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, М. О. Журавльова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18
|
6. |
Мірошник М. В. Маркетингові дослідження розвитку продуктових роздрібних мереж в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, О. М. Кітченко, С. О. Васильцова // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 1(5). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_1(5)__18
|
7. |
Васюта О. П. Конкурентоспроможність галузі як складова ефективності національної економіки [Електронний ресурс] / О. П. Васюта, М. В. Мірошник // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_28 Проаналізовано концептуальні основи формування конкурентоспроможності галузі з теоретичним узагальненням складу фундаментальних підсистем, які формують її загальну систему конкурентоспроможності. Прикладні питання формування галузевої конкурентоспроможності розглянуто на прикладі фармацевтичної галузі, для чого побудовано алгоритм оцінювання її конкурентоспроможності та проведено комплексний аналіз фармацевтичного ринку України, визначено основні індикатори його розвитку, що дозволило виявити та конкретизувати ряд проблем, які постають на шляху досягнення фармацевтичною галуззю стійкості розвитку.
|
8. |
Мірошник М. А. Розробка методів оцінки ефективності захисту інформації в розподілених комп'ютерних системах [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 4. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_4_6
|
9. |
Мірошник М. А. Технологічна концепція забезпечення надійності і довговічності трубної арматури транспортних трубопровідних систем за критерієм технологічної спадковості [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, В. Г. Котух, Н. І. Капцова, В. А. Косенко // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 128. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_128_10
|
10. |
Засядько Я. І. Моделювання процесу зневоднення біомаси на основі ТГА дослідження [Електронний ресурс] / Я. І. Засядько, М. М. Мірошник, Н. І. Дунаєвська, П. І. Засядько // Відновлювана енергетика. - 2012. - № 1. - С. 85-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vien_2012_1_14 Побудовано кінетичну модель стадії зневоднення різних видів біомаси. Наведено розрахункові кінетичні параметри, одержані за допомогою ТГА методу.
|
11. |
Мірошник М. В. Дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Р. Г. Майстро, Є. О. Лучна // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_24 Розглянуто світові тенденції розвитку ринку послуг, визначено, що сервісний сектор становить близько 70 % світового внутрішнього валового продукту (ВВП). Зазначено, що туристичний сектор є одним з найбільших у світовій економіці, а його ринок за ефективністю інвестиційних вкладень входить до високоприбуткових ринків поряд з нафтогазовидобувним, промисловим і автомобілебудівним ринками. Туристичний ринок України становить тільки близько 2 % у ВВП країни, але має великий потенціал інноваційного розвитку та туристичних перспектив. Така ситуація потребує постійного моніторингу й аналізу, що зумовило актуальність даного дослідження. Мета роботи - проведення комплексного аналізу сучасного стану ринку туристичних послуг в Україні та визначення основних тенденцій його подальшого розвитку. Встановлено, що в Україні туристична галузь формується за рахунок трьох складових: виїзного (зарубіжного); внутрішнього та в'їзного (іноземного) туризму, кількісне збільшення яких надасть змогу підвищити ефективність туристичного потенціалу країни та закріпити її позитивний імідж за кордоном.
|
12. |
Мірошник М. В. Маркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Є. О. Лучна, О. О. Стельмухова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 59. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_59_13
|
13. |
Мірошник М. В. Дослідження інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, Н. Є. Єременко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__12
|
14. |
Мірошник М. В. Міжнародні стандарти соціальної відповідальності бізнесу у практиці підприємств України [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, А. Є. Грицаненко, О. А. Цвіркун // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 31. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_31_23
|
15. |
Мірошник М. А. Методи автоматизованого комп'ютерного проектування цифрового пристрою локального управління [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, Л. А. Клименко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_1_3
|
16. |
Мірошник М. А. Аналіз апаратурних витрат при тестопридатному проектуванні керуючих цифрових автоматів [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, Ю. В. Пахомов, О. С. Шкіль, Е. М. Кулак, Д. Ю. Кучеренко, І. В. Філіппенко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 6. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_6_20
|
17. |
Мірошник М. А. Ітераційні алгоритми компонування в конструкціях мультимедіа [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, Я. Ю. Корольова // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_2_2
|
18. |
Мірошник М. В. Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital реклами [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Л. О. Стрюк, Д. О. Копица // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 503-510. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_5_69 Досліджено цифровий маркетинг як середовище для розвитку digital реклами. Розглянуто основні канали цифрового маркетингу, їх інструменти, особливості та тренди сьогодення. Деталізовано, що сприйняття споживачами каналів та інструментів маркетингових комунікацій у digital середовищі залежить від віку користувачів, що підтверджується теорією поколінь X, Y і Z. Визначено, що обієм digital реклами комунікаційного ринку України протягом 2019 р. зріс на 34 %, а, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), прогноз зростання у 2020 р. складе 31 %. Наведено результати дослідження ВРК Advertiserіs Choice (Вибір рекламодавця), за якими складено перелік 10 кращих українських комунікаційних агентств та медіа-агентств. Проведено соціологічні дослідження користувачів цифрового маркетингу вікової категорії покоління X (35 - 55 років) щодо їх переваг стосовно digital реклами. При цьому встановлено, що 90 % респондентів відчувають перевантаження від кількості реклами; їх лояльність до таких каналів її розповсюдження, як компіютери та планшети, цифрове TV, інтерактивні екрани та термінали самообслуговування, достатньо висока (8 - 9 балів), однак ці канали не користуються достатньою довірою у споживачів (5, 6, 6, 7 балів відповідно). Визначено, що 65 % респондентів позитивно ставляться до перегляду брендованого контенту, 93 % з них готові до перегляду контенту зі згадуванням знаменитостей. Однак приділяти увагу статтям (великим за обсягом), навіть з такими інтерактивними елементами, як зображення, відео, цитати та інфографіка, готові лише 48 %. Зроблено висновок про те, що цифровий маркетинг виступає основним напрямком розвитку маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Цифрові канали забезпечують ефективність поширення інформації та стають живильним середовищем для розвитку інтерактивних технологій digital реклами.
|
19. |
Мірошник М. А. Аналіз коректності графових моделей автоматних систем логічного управління на ПЛІС [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, Л. А. Клименко, Д. Д. Федорін, В. А. Крилова, Ю. М. Салфетникова, С. Д. Деменкова, А. Н. Мірошник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3(дод.). - С. 13-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3(dod
|
20. |
Мірошник М. А. Дослідження методів діагностики легкотестіруемих цифрових пристроїв і систем [Електронний ресурс] / М. А. Мірошник, Ю. М. Салфетникова, С. Д. Деменкова, А. Н. Мірошник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 4(дод.). - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_4(dod
|
| |